اهداف و ایده های مهندس سیدجعفر موسوی

توزیع عادلانه خدمت، ایجاد فضای دیجیتال در راستای مبارزه با فساد، شفافیت و گزارش دهی به مردم

با تجربه ی بیست سال خدمت، در حوزه های مدیریتی و اجرایی به این باور رسیده ام که مهمترین عامل ایجاد رضایت مندی، توزیع عادلانه خدمت در راستای  ارباب رجوع مداری میباشد.

دغدغه مدیران باید در راستای تامین رضایت اراب رجوع قرار بگیرد، در حقیقت تمام تلاش مدیران و کارکنان سازمان ها باید در راستای رسیدن به رضایت ارباب رجوع ها قرار بگیرد. میتوان موارد بالا را در یک کلمه ارباب رجوع مداری تعریف کرد.ارباب رجوع مداری میتواند رضایت مندی را در سطح بسیار بالایی تامین نماید.

با اذعان به مدیریت فرابخشی شورای شهر، میتوان در زمینه های آسیب شناسی مدیریت شهری، تحکیم خانواده و سلامت روانی جامعه و خانواده با ابزار های متفاوتی مانند زیبا سازی، روان سازی ترافیک، رفع گره های محیطی و فرهنگی در محله ها به این مهم دست پیدا کرد. در مدیریت فرابخشی یکی از مهمترین اصول رعایت شده ایجاد شفافیت در فرآیند های اجرایی، قوانین و مالی میباشد.

برای تاثیر پذیری این فرآیند نیاز به گزارش دهی ممتد و دقیق به مردم توسط ارگان ها و سازمان های زیربط میباشد.

آشنایی با نگرش مهندس سید جعفر موسوی

اهداف مهندس سیدجعفر موسوی

تخصص و تجربه اولین شرط مدیریت

آسیب شناسی مدیریت شهری

قدم اول جهت بهبود مدیریت در یک سازمان با آسیب شناسی آغاز می گردد.

سلامت روانی

سلامت اجتماعی با سلامت روان افراد جامعه پیوندی ناگسستنی دارد.

توزیع عادلانه خدمات

یکی از چالش های عمده شهرها، توزیع ناعادلانۀ خدمات شهری است که به دنبال خود مسائل متعددی را رقم زده است.

شهر الکترونیک

شهر الکترونیک شهری است که در آن اغلب فعالیت ها به وسیله تسهیلات اینترنتی و سیستم های الکترونیکی تحقق می یابد.

خدمات و اهداف مدنظر مهندس سیدجعفر موسوی

اولویت های برنامه مهندس سیدجعفر موسوی

آسیب شناسی مدیریت شهری

آسیب شناسی مدیریت شهری

در مدیریت شهری باید به سمت چابک سازی نیروی انسانی قدم برداریم. اما نکته مهم این است که تعدیل نیرو اساسا به معنای چابک سازی نیست. بلکه اهداف و ماموریت های سازمان باید با همکاری نیروهای موجود برنامه ریزی و تدوین گردد.

پارک حاشیه ای

پارک حاشیه ای

پارکینگ حاشیه‌ای بخشی از فضای کار کنار خیابان است که به توقف وسایل نقلیه موتوری اختصاص پیدا می‌کند. از این نوع پارک برای دسترسی به مراکز خدماتی و فروشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین زمان ممکن استفاده می‌شود.

ارباب رجوع

ارباب رجوع مداری

سهولت در ارتباط مستقیم ارباب رجوع با مدیر از طریق سامانه های برخط واقعی (فضای مجازی)، دیدار حضوری و شناسایی و پیگیری مستقیم مشکلات و همچنین مبارزه با فساد اداری از مهمترین گام ها در راستای ارباب رجوع مداری می باشد.

مدیریت فرابخشی

مدیریت فرابخشی

با توجه به اینکه شورای شهر بر روی تمام سازمان های مدیریت شهری تحت پوشش خود بصورت فرابخشی مدیریت دارد آشنایی و تسلط به فرآیند های کاری این سازمان ها به عنوان یک الزام مد نظر میباشد.

شهر الکترونیک

شهر الکترونیک

مهمترین هدف شهر الکترونیک خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان میباشد. این در صورتی است که افراد جامعه به عنوان دریافت کننده این خدمات، قابلیت استفاده از این خدمات را داشته باشند.

با بیان مشکلات خود به ما در مدیریت شهری کمک کنید.

نمونه کارها

نمونه کارها بهتر از کلمات ما را معرفی میکنند!

ایجاد ساختاری نوین با نگاهی نو به مدیریت

با اتکا‌ به مهندسان و متخصصان ایرانی و با استفاده از تکنولوژی های نوین میتوان خدماتی بر اساس ارباب رجوع مداری که در سامانه های برخط(آنلاین) طراحی شده اند ارائه شود.

WhatsApp Image 2021-05-17 at 10.34.11

مهندس سیدجعفر موسوی

مدیری در صحنه

شهرهای هوشمند، تجسم رویایی در آینده نیستند بلکه به لطف راهکارهای نوآورانه اینترنت اشیا بسیاری از آنها در حال حاضر فعال و یا به سرعت در حال گسترش می‌باشند.

تماس. ۳۵۱۴ ۲۲۳ ۰۹۱۲
info@seyedjafarmoosavi.ir

خدماتی که سیدجعفر موسوی ارائه کرده

0 +
پروژه های انجام شده
0 +
سال تجربه
0 +
پروژه های ملی

اطلاعات تماس

کرج - آزادگان - ابتدای بلوار مطهری - ساختمان کشتی - واحد 12

لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید

۳۵۱۴ ۲۲۳ ۰۹۱۲

ساعات کاری ۹ صبح - ۷ شب

info@seyedjafarmoosavi.ir

برای مردم و مراجعین محترم